Inspirasjon

søndag 16. november 2014

En høststorm...


Skylder i land både rusk og rask
Men også mye fin drivved...
Jeg har lenge ønsket meg en hylle over utebordet
og en dag, lå den der - i fjæra
og bare ventet på 
å få bli med meg hjem;)













Furet og værbitt, akkurat slik jeg liker..





 Denne kan jeg pynte etter årstid og anledning












Gamle rustne (sjarmerende)spiker på sidene..























































































Herlig å kle seg godt å være ute når en kan.
Ønsker dere gode dager med tid til  gjøre litt av det som dere har lyst til
og ikke bare det dere MÅ.

TAKK for besøket og klem fra Anne på landet.





9 kommentarer:

  1. Du Anne, du Anne....inspirasjon til tusen!!
    Tusen takk nok en gang, og dette innlegget kommer jeg nok ikke bare til å se en gang :)
    Kjeeeempetøft!!

    SvarSlett
  2. Wow, har ikke så mye mer å si.

    Klemmer i fleng

    SvarSlett
  3. For ei flott hylle.
    Er noe i uttrykket "Det beste i livet er gratis", og så legger jeg til " det fineste i livet er også gratis :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Utruleg kva som kan koma drivande!
    Bileta viser at her bur ei kreativ dame!
    Siri

    SvarSlett
  5. Den hylla over bordet ditt ble råfin... Knallfint pyntet hos deg og nydelige detaljer i Anne På Landet stil :))) Du er såå utrolig flink !!
    Her kjennes det ut som Hr. Influensa vil hilse på :( Måtte han forsvinne fort !!!

    Fin ny uke til deg
    Klem Heidi

    SvarSlett
  6. Så kreativt og flott, mange gode ideer. Ingenting er som en tur i fjæra og komme fornøyd hjem med nye skatter :)

    SvarSlett
  7. RÅTØFT, ANNE!

    Ting tar tid, en uke flyr! Og du er el flydd til Sør!

    Gleder meg til mer inspirasjon før jul. Og det ser ut som det blir noen muligheter til å nyte fridager i jula og bloggtitting!

    Førjulsklem fra Lisa

    SvarSlett
  8. Hei Anne, æ kom tilfeldig over denne bloggen din og har nu sittet og lest over innleggene dine og sett ka du får til og lage av naturen rundt dæ, kjempeflott !!

    Fine bilde herr, har lagt mæ til som følger av bloggen din, og det hadde vært koselig om du tittet innom bloggen min en dag :)

    Her kommer æ til og se innom ofte, ha ei fin uke videre.

    Hilsen Lisbeth :O)

    SvarSlett