Inspirasjon

søndag 30. november 2014

1.søndag i advent...

Adventstida
er 
koselig og travel for meg.
Mange som vil ha kollegaavslutning 
eller venninneklubb hos meg for å få
juleinspirasjon.
Kurslokalene er derfor julepyntet og klar 
 til å ta imot den første gruppen i morgen 
- 9 damer som vil lage julekrans !

GJENBRUK
ligger som kjent mitt hjerte nær.
Det meste av advent og julepynt i
kurslokalene mine
er nettopp gjenbruk.





Viser litt av pynten her....

Telys som er brent ned og
 en lysestake jeg fikk som skulle kastes.
( Den jeg fikk hadde fem slike glass)




Her er de gjenbrukt-

Så tenner vi et lys i kveld...



Dette tipset fant jeg på Instagram!
Klipp og brett ut,
lag hull med hullemaskin og 
lag en løkke av sytråd.




Og disse glassene,
 så jeg for meg som små juletrær



Skar pinner til små lysestaker og
 snudde glassene på hodet..






Disse kommer til å bli mye brukt.
På julebordet og rundt om, alt ettersom.






Tips til aktivitet på skoler?
Superenkelt !
















Da ønsker jeg alle en nydelig adventstid!
Klem,klem!

8 kommentarer:

  1. Så fint det blev med stjärnorna, det
    var återbruk när det är som bäst!
    Och jättevackra granar, lika fina till nyårsbordet
    som advent och jul.
    Kramar på advent/AM

    SvarSlett
  2. SÅ flott gjenbruk! Kjekt :-)

    Fin Adventstid!

    SvarSlett
  3. Å himlande du, er det mulig??? Fantastisk flott og de juletrærne var jo bare dånings for å sitere en skjønn venninne av oss.

    Nå gleder jeg meg virkelig til neste søndag, skal bli så kjekt å se et julepyntet Anne på landet hus.

    Adventsklem

    SvarSlett
  4. Helt herlig altså!
    SÅ lett å få til og rimelig....Du er jammen kreativ min venn!
    Ha en flott kveld så sees vi snart;)
    Skal "vinke" til deg i morgen på vei til kontroll;))

    Kiss and love
    Camilla.

    SvarSlett
  5. Virkelig inspirerende!!
    Likte de stjernene du laget av t-lys-rester!!
    Kos deg i adventstida, klem;)

    SvarSlett
  6. Så flott ! Virkelig smart. Ha ein fin dag !

    SvarSlett
  7. Tusen takk for flott inspirasjon!
    Ønsker deg en koselig adventstid Anne :)

    SvarSlett
  8. Igjen kreativitet!

    Ja, adventstida er flott og positivt travel! Litt vel hektisk i år for meg med mye reising både jobb og privat! Det er jo allerede 2. søndag og først nå ser jeg bloggen!

    Fortsatt god adventstid!

    Lisa



    SvarSlett