Inspirasjon

torsdag 29. mai 2014

DIY - Pute til barnerom.


Kan du sy en rett søm på symaskina?
Kan du sy i en knapp?
DA kan du sy en pute til et barnerom på 5 min :)






( Huset hvor dette utrolig sjarmerende barnerommet er fra, er til salgs! Se bilde nederst på siden min)





1. kjøp et kjøkkenhåndkle
( eller to slik jeg fant på Ikea)
og en liten avlang pute.









 2.Brett det slik - og sy en søm på hver side,
slik at det blir en "lomme" til å putte puta oppi.









3. Sy i en knapp og bruk hempen som knappehull.

TAAAADA- Puta er ferdig ;)












Og leter du etter det perfekte hus til 
"Det gode liv på landet"?
Da må du inn på Finn å se på dette huset som ligger for salg i Os:)


Fikk slik søndagsfølelse i dag så jeg måtte bare lage et lite innlegg.
Mer på søndag som vanlig.
Klem,klem!

6 kommentarer:

  1. Utrolig du Anne :) Så genialt
    Denne linken skal jeg sende til datteren min :)

    God klem og takk for inspirasjon <3

    SvarSlett
  2. Kjempetøff forvandling,puten ble helt skjønn!!! :)))
    Det gjelder å være smart og kunne trylle litt :)))
    Nå fikk jeg også lyst å sette meg ned og sy litt,men i dag er det hage så gjelder siden jeg har mannen hjemme og vi skal ta i et tak!
    Og du…for et skjønt hus på OS!!!!Fikk nesten lyst å sende link til broren min på Fana!!!!
    Rikitg god helg til deg!
    TOveklem.)

    SvarSlett
  3. Så koselig pute! Og så enkelt det så ut som det var å lage den ;-) Det kan kanskje til og med jeg klare ;-) Tusen takk for tipset!

    Ønsker deg en herlig lørdag! Kos deg masse!

    SvarSlett
  4. I enjoyed on reading your blog post. Very interesting to read this article.I would like to thank you for the efforts you had made for writing this awesome article. Please visit my website, Friv 4000 Games is where all the free friv games.
    Friv 4000

    SvarSlett
  5. Thank you very much for your post, So kind for you, I also hope you will make more and more excellent post and let’s more and more talk, thank you very much, dear. Friv 5000 Games is abbreviation for free flash games. Our friv games are 100% safe to play, thank you.
    Friv 5000

    SvarSlett