Inspirasjon

mandag 21. mars 2011

Stråmønster




STRÅMØNSTER er og blir en av mine favoritter.
Da jeg var innom JERNIA og fant muffinsformer MED stråmønster,
ja da måtte det bare bli velduftende bakverk til kaffen:O)









Ønsker dere alle en fin ny uke!
Jeg er kommet i male klærne og skal ta fatt på dagens gjøremål.
Har fri i dag og i morra og skal male, pusse og glede meg over hvert lille
skritt som viser at jeg er nærmere kurs lokalene mine..
Og jeg synes det blir SÅ fint:O)
Tralla lalla la.........

OG TUSEN TUSEN TAKK for koselige tilbakemeldinger både her og der.
Det er fremdeles mange som sier de ikke klarer legge inn kommentar - (og jeg er jo den dårligste av alle på pcen, så ikke vet jeg.)

Men - så lenge dere oppmuntrer meg på deres måte, så fortsetter jeg å blogge jeg :O)
KLEM til alle!

5 kommentarer:

  1. Heisann
    Er glad i stråmønster jeg også :o)
    Kos deg med malingen....her må nok malekosten ligge i ro et par dager!
    Ingen problem med å legge inn kommentar hos deg....
    Ha en fin dag :o)

    SvarSlett
  2. Halloen!

    Strå mønsteret er flott syntes jeg også......
    ikke noe maling hos meg men symaskin kanskje....
    Kos deg ....
    Jeg har heller ikke problem med å legge inn kommentar
    Fin ukestart til deg

    SvarSlett
  3. Heldig er de som får kaffemat hos deg idag, det såg deilig ut. Kose deg med malingen.
    Jeg har heller ikke problem med å legge inn kommentar.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Hallo Anne!!!!
    Så masse flott du har laget og masse nydelige bilder du har tatt fra ditt vakre hjem!!! Skal lage et innlegg på bloggen min om deg en dag!! Låner et par bilder fra siden din da, håper det er greit!!

    Mange klemmer fra Lena

    SvarSlett
  5. Du er så utrolig flink Anne! Må inn å kikke på bloggen din daglig, like spennende å se hver dag. Du er jo blitt kjempedyktig på blogging :-)
    Ha en kjempefin helg Anne! Vi skal nyte helgen i Lønningdal :-)
    Klem - Ragnhild

    SvarSlett