Inspirasjon

torsdag 20. oktober 2016

Gjenbruk av plastkasser...



Grønne plastkasser
til å ha frukt i?
Ja hvem har vel ikke sett dem?
De står ofte sammenslått slik som dette
og blir gjerne kastet.
I et interiørblad for en tid siden,
 ( Jeg husker ikke hvilke.. )
 så jeg et tips om å lage bord av  av to slike.

Jeg har gjort det og gleder meg stort til å bruke det på styling:)










To kasser limt oppå hverandre og
 en plate skjært til på toppen.
Såkalte "hårnålsbein" kjøpte jeg hos Panduro.
Både kassene, platen og beina ble limt med Tec7.






Så ble de sprayet med blank,
 sort Quick universallakk
 som jeg kjøpte hos Fargerike.






Og her er resultatet ..









Dette skal bli brukt når jeg styler boliger for salg.
Det kan være lampebord bord i en stue, 
en gang, som nattbord eller kanskje på et bad?

enkelt og så gøy å lage det selv.

TAKK for følget og på gjensyn;)




6 kommentarer:

  1. Så tøfft Anne
    og nesten gratis
    kos deg med alle die opdrag og ideer
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Hei Anne.Nå er det veldig lenge siden jeg har tittet innom.Tida bare har flydd fra meg! Kjempesmart bruk av kasser! Alltid kreativ!

    Og kjenner jeg gjerne skulle vært i hagestua igjen! Rognebær er bare nydelig. Mine, fra fjellet 1.10., er dessverre "sloknet"!!

    Gleder meg til hva jeg finner neste gang!

    Stor Senkveld klem fra Lisa.

    SvarSlett
  3. Råstilig:)
    Dette var jo en superfin ide
    Vh Elisabeth

    SvarSlett
  4. Wow! Du er jammen meg kreativ!

    Jeg ønsker deg en fortsatt fredelig og fin jul, og et riktig godt nytt år!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  5. I am going to introduce a Rolex Milgauss replica watch, you can see that it has a lot of difference with modern Milgauss, this one is very similar to Air King, except for its bracelet.Givenchy is popularizing Pandora and Givenchy Obsedia Bags Replica as well as Podium Clutch and other bags.I did not expect that when I ordered a replica Lady Dior handbag from them they would send me a used bag!

    SvarSlett