Inspirasjon

søndag 5. juni 2016

Artige speil på null komma null...

Hei hei:)
For de som ivrig følger med på  interiørfronten?
Ja så er det ikke noe nytt, dette å  lage speil utav plastskjeer.
Men - jeg lagde det for første gang i kveld, 
og syntes det var utrolig gøy!
Skal style en ny bolig for salg og har da planer om å lage en "speilvegg"
med ulike speil, hengt ulikt opp!



Plastskjeer kjøpte jeg på Nille







Jeg fant et stykke papp
og tegnet opp det runde speilet jeg ville bruke..




Så knekte jeg skjeene og limte en rad med teskjeer først.
jeg limte de "litt" innenfor ringen jeg tegnet opp.
( Dette for at speilet skal dekke det etterpå når det blir limt på).




Jeg prøvde og feilet.
men skjønte at skjeene i neste rad, måtte overlappe de andre.





SÅ-
var det bare å spraye i vei!
her kan en velge akkurat den fargen en ønsker.


Og så klippet jeg bort overflødig papp,
limte på speilet og en liten opphengskrok bak.




På en liten kveldsstund,
kom et nytt speil opp på veggen!
Selvgjort er velgjort og utrolig gøy;)























Dette må jo være en utrolig hyggelig aktivtet
for barn og barnebarn?
gull,sølv,rosa,hvit eller blå?
Her er det bare å hive seg på;)

TAKK for besøket og kom snart igjen!
Klem fra Annepannepøne.


5 kommentarer:

  1. Stilig. Har sett dette før. veldig fint sammen med det andre du har satt fram.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så artig da, dette har ikke jeg sett før nei 😋
    Ønsker deg en fin sommerhelg 🌞💙

    SvarSlett
  3. Jo, jeg har sett slike, men jeg syns ditt ble ekstrakjempefint! Lekkert med svart, og det passet fint der du har hengt det! Så gøy. Kunne tenkt meg å prøve det selv;) bare for å se om jeg fikk det til. Men måtte du bruke et gammelt speil du allerede hadde, eller får man kjøpt runde speil noe sted?

    SvarSlett
  4. So what Watches Replica we will do instead is take the next few months to spend more time on some of the top models we saw here at Watches & Wonders 2015, and to give some extra attention to those rare “volume fake watches” from the Replica Rolex Watches major brands which we look forward to seeing in stores soon. One of my favorites was the IWC Portofino Hand-Wound Day & Date (look for Hermes handbags a hands-on article soon).

    SvarSlett