Inspirasjon

søndag 25. oktober 2015

Damenes aften

Ja, denne uken var det
Damens aften på Os, i regi av Os sentrumsforening.
Inspirerende foredrag, besøk av flettemamma, moteshow
og jeg som fikk presentere mitt lille firma
Anne på landet.
Der fortalte jeg om at jeg 
gjør private oppdrag.
Tar hjemmebesøk for Fargerike 
Jobber for Privatmegleren Bjørnefjorden
og er kursholder på Norsk Interiørskole.

Er det noen av dere, eller kjenner dere noen 
som er så glad i interiør at de har lyst å jobbe med det?
Ja da anbefaler jeg om å gå inn på
norskinteriørskole.no
og se på skoleprogrammet deres.

På DAMENES AFTEN,
ble jeg bedt om å dekke et kreativt klubbbord.
Glad i gjenbruk som jeg er, ble dette temaet..

Her er hva bordet ble pyntet med;)
Gamle flasker og lysestaker,
fiskebollebokser,maisbokser og fetaostglass
og kongler..





Enliten vinflaske,en gammel lysestake og en olivenoljeflaske
 som er gjenbrukt en gang før. Nå ble de sprayet sorte




GULL er trenden nå - så dette ble gullsprayet..






Utrolig stor forandring på kort tid med spraymaling






 En rustik gammel planke til midten av bordet.
På den måten kommer pynten litt opp og alt blir samlet og ser ryddig ut.





Telyskapsler ble brettet ut og klippet til stjerner...






Og ble til en liten medaljong på hver serviett





 Glasset til norgesglass,
 ble fat til kuvertrundstykker jeg bakte i muffinsformer.
rustne sandkakeformer ble gullsprayet og fikk sorte telys oppi





Det skinte så vakkert at ;)
( Istedet for blomster, pyntet jeg med friske urter- til å spise)





Ringen til et Norgesglass ble også gullet






Likeså en gammel lykt som egentlig var moden for søppelet..

Ja, dette var en kjekk kveld!

Da takker jeg for besøket og beklager at det er så sjelden
blogginnlegg fra meg!
Instagram og Facebook har nok overtatt mye.
Der finner dere meg på-
Instagram: Anneinterior
og på Facebook:Anne på landet.

Takk igjen da;)











8 kommentarer:

  1. Hei, Anne.

    Så flott et bord du pyntet, og du verden så mange gode ideer. Mye lekkert med enkle midler (bare man klarer å komme på alle disse fikse ideer... ). Jammen er du flink!
    Tror jammen jeg skal prøve meg på en lykt jeg har stående, og som nok skal få seg en runde med spraylakk... ;-)
    Takk for mange gode ideer.
    Klem fra Anne- Britt :-)

    SvarSlett
  2. Wow Anne så tøfft
    helt etter min smak
    tenker dere storkoste dere
    ønsker deg ei fin ny uke
    klem Eli

    SvarSlett
  3. Så mye flott gjenbruk!
    Takk for inspirasjonen :)

    SvarSlett
  4. Fantastisk !
    Du er berre SÅ kreativ og flink,
    Inspirerande.

    SvarSlett
  5. Så mye inspirasjon Anne! Jammen er disse sprayboksene kjekke ja, og visste faktisk ikke at gull var moderne igjen.
    Har ikke fulgt med i timen 😔

    SvarSlett
  6. Kjempestilig. Du er god på dette du.
    Klemz

    SvarSlett
  7. Takk igjen for å få komme innom!! Alltid spennende å se hva du viser på bloggen din.

    Kjøpte nettopp sølvlykt.......Burde kanskje bytte, ikke pakket ut ennå?!

    Novemberklem fra Lisa

    SvarSlett
  8. Hi! I have just discovered your blog and I am happy because of that. Our blogs are similar, we love same things! :)
    Hugs

    SvarSlett