Inspirasjon

søndag 16. august 2015

Vi må veldig ofte ta et valg.....

Enkle valg, vanskelige valg,
viktige valg og som her - mindre viktige valg.
Men allikevel fullt ut, et valg..
Skal denne visne hortensiaen i søppelet?
Eller bli til en ny krans jeg kan ha glede av en lang stund?
jeg valgte det siste i kveld;)


Og slike valg kan bli til hyggelige stunder med oss selv.
Jeg passer på å tenne lys, ha på fin musikk og koooooser meg
mens den visne hortensiaen blir til en ny krans.








Underveis, fant jeg ut at den ble litt "flat" ?
Det fikset jeg ved å plukke noen klatrehortensiaer 
som jeg stakk innimellom.









 Her er
samme visne blomst men i ny utgave.


























Ved å sette flere blomster av samme sort sammen,
blir det en fin helhet.
Jeg måtte klippe av en frisk hortensiablomst
som bidrag til "gruppen" ;)
















- Og velkommen igjen.
Klem fra Anne på landet.

8 kommentarer:

  1. Nydelig. jeg har blå hortensia som jeg lager krans av hver høst. Tørker så fint på kranse,
    klem

    SvarSlett
  2. Hei på deg søte Anne:)
    elsker kransen din
    så masse fine bilder
    kos deg
    nå kommer sola
    klem Eli:)

    SvarSlett
  3. Veldig lekkert.
    Takk for tipset ! Eg kan tenkje meg å prøve dette, men
    om eg får det til er noko anna.....

    SvarSlett
  4. Holder du kurs? 😊 Superlekker krans skjønne du.

    Klemmer i fleng

    SvarSlett
  5. Hei Anne! Det er en vakker krans du har laget!
    Mange hilsner fra Ida

    SvarSlett
  6. create Replica Rolex Watches the fantasy of what owning a luxury fake watch can be like for aspirational buyers, and satisfy the demanding needs of the top regional customers.I continue to find the Chinese and neighboring watch markets to be among Hermes handbags the most fascinating in the world not only because of their size but also because of their appetite. China has almost Designer handbags single-handedly.

    SvarSlett