Inspirasjon

mandag 16. februar 2015

Gjenbruk og TAKK..

I dag kommer det enda et innlegg om GJENBRUK:)

Og så vil jeg gjerne si at
 hensikten med denne bloggen min,
det er å spre litt skaper GLEDE:).
Jeg har så utrolig stor glede av å skape ting og ønsker å formidle det og håper på den måten å inspirere andre.
Derfor blir jeg så glad når jeg fra tid til annen blir stoppet
av folk jeg kjenner, kjenner litt - eller ikke i det hele tatt..
- som sier meg at de finner slik glede og inspirasjon ved å følge bloggen min!
Og da blir jeg bare sååååå glad!
DET inspirerer meg!
For ikke å snakke om dere som tar dere tid til å legge igjen kommentarer - tusen tusen takk!

På Finn.no GIS BORT-lå denne spisestue gruppen ute..


Denne gruppen tenker jeg å bruke til boligstyling.
Jeg valgte å male bord og stoler i ulike farger...












Som dere ser, så er det den gule stolen som skiller seg ut.
Dette gjør at jeg enkelt kan skifte ut bare den med en ny stol i eks. turkis, lilla,rosa,rød,grønn..
Alt etter hvilke farger som er tema i boligstylingen.
( Da slipper jeg å skifte ut hele gruppen).
Og ulike stoler både i form og farge, lager et lekent og spennende uttrykk.










 Liten detalj på stolbeina på den grå stolen..















Og nå står dette utstilt på 
FARGERIKE butikken på Os.
Jeg samarbeider med dem.
Alle som skal bygge nytt, pusse opp,
 kan få gratis hjemmebesøk og veiledning av meg
dersom de gjør innkjøpene på FARGERIKE Os.
Dette er en butikk jeg har brukt i alle år.
Servise,hyggelig og svært faglig dyktig personale!


Sier TAKK igjen jeg da,
-for følget og ønsker alle en fin ny uke!

4 kommentarer:

  1. SOM DU JOBBER PÅ
    HERLIGE FARGER
    HELDIG DEI SOM FÅR RÅD OG TIPS HOS DEG
    SKJØNNE ANNE
    KLEMMER I FLENG FRA ELI:)

    SvarSlett
  2. Du er langt over gjennomsnittet kreativ, og det
    er ei fryd å sjå alt du lagar og fiksar.
    Takk for gode tips.

    God helg.

    SvarSlett
  3. Tøft og smart!! Og gult er kult!

    Fargerike har gjort et funn i deg!

    Titter innom en dag....

    Klem fra Lisa

    SvarSlett