Inspirasjon

søndag 25. januar 2015

I perlehumør...

JA,
det ble jeg straks da jeg kom inn på Plantasjen
og fant
PERLEBLOMSTER
i januar :)




Perleblomster og nytt 
Lev Landlig,
det gav meg inspirasjon til å ta vårdrakten på utestua;)
Ut med alt som var rødt, inn med det blå.

VELKOMMEN inn..




Lopper,
ting som har affeksjonsverdi,
selvlagde ting -
her er det samlet og gleder meg hver en dag..






















































































                       









TAKK
for besøket og en fin ny uke ønsker jeg dere!
Anne på landet,

6 kommentarer:

  1. Nydeleg inspirasjon her!

    Fin ny veke!
    Tenk den siste i januar :-)

    SvarSlett
  2. Hallo skjønne Anne:)
    ja tenk så bra at noen
    perleblomster
    kan skape sånn glede
    flotte bilder
    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett
  3. Nydelig!
    Disse bildene får meg til å glede meg til vår :)
    Skal jammen snart ta turen i min utestue, og lage den blå igjen :)
    Ønsker deg en fin ny uke
    klem klem

    SvarSlett
  4. En fryd for øyet disse bildene. Kjempekoselig hos deg.
    Klem

    SvarSlett
  5. Så koseleg du lagar til.
    Den utestova ser virkeleg trieleg ut.
    Einige med deg, perleblomster på denne tida er berre så herleg !
    Nattaklem

    SvarSlett
  6. Härligt när vårblommorna dyker upp, jag
    ska köpa så fort jag hittar också. Lär dröja
    innan det blommar i rabatterna här.
    Och så fint med ditt blå vita, det ger vårkänsla.
    Kramar/AM

    SvarSlett