Inspirasjon

søndag 19. oktober 2014

La roser som henger med hodet...

Bli vakker pynt på bordet:)

Når rosebuketten begynner å henge med hodet,
er det ingen grunn til å kase den!
Den kan glede i mange dager til.
Finn frem små glass/vaser/bokser/krukker..
Litt mose -
klipp stilken kort og du har de fineste små roseoppsatser.


 4


































 New Dawn klatrerosene i hagen, gir ennå en og annen liten rose..

































Pøsende regnvær ute i går, men god stemning med vaffelkos i hagestua.






























Da håper jeg at dere fikk litt tips til hvordan ha glede av rosene leeeenge;)

TAKK 
for besøket og kom snart igjen !
Klem fra Anne på landet
denne gang med roser i spannet.

6 kommentarer:

  1. Hei Anne! Nydelig og smart!!. Og så koselig med vafler i hagestuen når det øser ned utenfor. Kanskje det henger vaffellut igjen når jeg kjører forbi i morgen!

    Nå er det lenge siden jeg har tittet innom. Tiden flyr fra meg. Åpner så
    å si bare Pc for nettbanken.

    Klem fra Lisa som gleder seg til neste inspirasjon.

    SvarSlett
  2. Så vakkert du gjør det rundt deg, her tar jeg med meg noen tips videre :)
    Ønsker deg en fin kveld videre!
    Anette

    SvarSlett
  3. Lekkert og godt tips.
    Tusen takk.

    Fin ny veke frå Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Flott gjenbruk og skjønne små dekorasjoner!
    Likte så godt det bildet fra vinduet ditt fra kjelleruteplassen :)

    Ha en fin ny uke
    klem

    SvarSlett
  5. Absolutt flott gjenbruk!
    Takk for påminninga :-)

    SvarSlett
  6. Flotte og stemningsfylte bilder. Flott å pynte med elementer fra naturen. God helg

    SvarSlett