Inspirasjon

søndag 18. mai 2014

Boligstyling...



Er så kjekt!
Da får jeg virkelig boltre meg!
Det jeg legger vekt på når jeg får en slik jobb som her:
"Vi vil du skal style et "visningshus"
 - en av fire like boliger som nå er klar for salg!
Okay...
Da går jeg inn i boligen og ser...
Hm... 4-5 soverom, nytt byggefelt med mange småbarnsfamilier-
altså vil det kanskje være unge familier som vil kjøpe dette?
Lyse vegger der folk kan sette sitt personlige preg..
Da valgte jeg litt spreke farger på det løse innvetaret..
hvitt, sort og grått som hovedfarger og rødt, gult, grønt og oransje som kontrastfarger..

VELKOMMEN INN DA;)



HALL






KONTOR/SOVEROM




 TRAPP MELLOM FØRSTE OG ANDRE ETASJE





DETALJ I STUEN



 SPISEPLASS









 I stuen laget jeg to "soner". 
En der noen kan sitte med kaffekoppen og skue utover sjøen og
 en "sone" der en kan slappe av å se tv.




































BAD






soverom 1





soverom 2

Soverom 3 og 4 mangler jeg bilder fra..


Lite toalett















Gamle fluktsoler er lett å forandre yttrykk på.
Til denne boligen sydde jeg trekk som står i stil med den "røde tråden " i huset;)
Ser nå at jeg mangler bilder fra "husets hjerte" - kjøkkenet..
Legger ved linken under for dere som vil se mer av dette prosjektet.


TAKK
for besøket igjen da folkens og så ønsker jeg dere en fin ny uke!
Klem fra Anne på landet, denne gang med masse farger i spannet;)

6 kommentarer:

  1. Det var kjempefint, Anne.

    SvarSlett
  2. Hei Anne! Så fint! Ja, du hadde en rød tråd som var lett å følge, og mange fine detaljer! Jeg er sikker på at mange faller for dette! Ønsker deg en flott, ny uke! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  3. Dette var sprekt Anne, tenker du koste deg med dette oppdraget :)
    Kjempefine hus....har kikket på Finn også jeg :)

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  4. Høres morsomt ut med boligstyling!!
    Spreke farger er jo noe som faller mer og mer i smak igjen, så
    var nok mange som likte dette huset :-) Det gjorde jeg!!!
    Fin ny uke til deg!
    Trude C.

    SvarSlett
  5. Kjempe lekkert Anne :):) Du har en utrolig estetisk sans :)

    Gode klemmer fra meg

    Bente

    SvarSlett
  6. Stilig. Skal si du er god på stayling.
    klem

    SvarSlett