Inspirasjon

torsdag 17. april 2014

En glad Påske..


Ønsker jeg til alle dere som titter innom bloggen min!

Tirsdag
 kom mine to kreative venninner som vanlig før påske, for å male egg sammen med meg.
God stemning rundt bordet og en barnlig deilig glede av å sitte sånn å leke..

































 Jeg kjøpte små treegg beregnet til bordkort på Panduro 









Og disse malte jeg i ? Jada stråmønster :)






















 Middagsgjestene i morra skal få disse som bordkort.


















I fjor malte jeg ekte egg i stråmønster.
I år er klatrehortensiaen blitt grønn allerede, og den har så nydelig grønnfarge synes jeg!



















Da takker jeg for besøket igjen jeg og 
sier velkommen tilbake!
Klem fra Anne på landet.

10 kommentarer:

  1. Å kjære vakre vene.....du er jo ikke klok som maler SÅ fint;)))
    Helt nydelig var de eggene altså!
    Du og du for et skjønt bord......og kaken.....
    For et nydelig innleg altså!
    Må du KOSE deg i påsken!
    I dag har jeg bakt boller og kringle.....ikke så mye annet å gjøre i dette griseværet!
    MEN i morgen blir det vel SOL???? Tror det!
    Gledelig påske søde snupp!

    Påskeklem.

    SvarSlett
  2. Och där dök frun upp själv, så fin du är i håret.
    Och så söta små ägg du målat, så jättefint
    och duka med dom.
    Önskar dig en skön påsk
    Stor kram/AM

    SvarSlett
  3. Du så fine disse eggene ble. Har hatt lyst til å male stråmønster på egg sjøl.
    Men er ikke akkurat noen racer med pensel. Lurer på om det går an å bruke
    tusj jeg? Litt mer komfortabel med det... Fallhøyden ble imidlertid stor etter å
    ha sett dine flotte egg. De var altså superfine!!!
    Påskeklem fra Marit

    SvarSlett
  4. ÅÅÅÅÅÅÅ så nydeligt.God påske til deg.

    SvarSlett
  5. Å hjelpes så flink du er!!!! Det var jo bare herlig å male stråmønster på eggene,og så fint du har gjort det!!!!! :)
    Og det samme gjelder påskebordet ditt,s¨utrolig koslig hos deg!!!
    Fortsatt GOd Påske!
    Toveklem.)

    SvarSlett
  6. Hei! Ja, dette var noe for meg, og jeg husker ennå stråmønster eggene dine fra i fjor! Tusen takk for tipset til bordkort - det skal jeg huske på! Jeg ønsker deg en fortsatt varm og god og kreativ påske! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  7. å så flink du er Anne
    men det viste jeg jo også:)
    helt fortryllende bilder
    håper solen skinner
    og du koser deg masse
    klem Eli:)

    SvarSlett
  8. Nydelig malte påskeegg!
    Fortsatt god påske til deg og dine! :-)

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder med masse god påskestemning. Fortsatt god påske !

    SvarSlett
  10. I enjoyed on reading your blog post. Very interesting to read this article.I would like to thank you for the efforts you had made for writing this awesome article. Please visit my website, Friv 4000 Games is where all the free friv games.
    Friv 4000

    SvarSlett