Inspirasjon

søndag 5. januar 2014

ET NYTT ÅR...







fylt med massevis av glade dager,
det er hva jeg ønsker dere alle!
Håper dere har hatt en fin jul dere som liker julen og
noen gode fridager dere som ikke liker jul :)

I dag kom jeg tilbake fra
en uke i varme og sol.
(Har lagt på lading og er nå full av glød!)

Gleder meg vilt til å gå ut å kjøpe blomster i morra!!
At det er januar, er vanskelig å se ute. 
Det er varmegrader, høstlyngen ser ganske ok ut, lavendelen er det ennå liv i og bakkene er ganske så grønn..

Lager et lite innlegg med bilder fra den
 uteplassen som jeg er så glad i.





 Eføy



 Pyntekål




 Lavendel som holder ut..




Høstlyng som ikke har tatt ferie..


























 Lerk




































Takk for besøket!
KLEM fra Anne på landet





10 kommentarer:

  1. Du har ett fantastiskt uterum, har
    alltid beundrat det bordet. Så fina
    bilder du visar.
    Kramar och gott nytt 2014
    AnnaMaria

    SvarSlett
  2. Velkommen hjem fra varmen og riktig godt nyttår til deg Anne !!
    Det minner mer om vår enn vinter her vest for tiden, men tipper vi får
    vinter før våren setter inn på ordentlig :)

    Herlig uterom du viser som er pyntet så innbydende...
    Tipper turen går til Plantasjen i dag da :)))
    Herlig med påfyll av blomster nå etter jul.

    Ønsker deg en fin søndag og kommende uke ღ
    Klem Heidi

    SvarSlett
  3. Å kjære Anne !
    Du har det så nydelig at jeg finner ikke ord!!!
    Lovely rett og slett!
    Velkommen hjem og riktig godt nytt år;)
    TUSEN takk for hilsen hos meg....ble GLAD :)
    Deilig med en uke i solen,det var vi i julen:)))) deilig med litt farge :)

    Må du kose deg og JA,kjøp blomster....det har jeg:))))
    Var på perleblomst jakt.....hi,hi jeg vil jo ALLTID ha vår jeg men EN gang etter jul.....
    Deilig ute .....til og med en liten rose i blomst i Hagen.....

    klemklem.

    SvarSlett
  4. Velkommen hjem, tenker det har vært godt med et avbrekk i varmen!
    Tusen takk for inspirasjon, det er jo vårlig ute men vinter alikevel! Trenger tips til vinterpynt nå :)
    Ønsker deg en fin januarmåned
    Klem klem!

    SvarSlett
  5. Vakkert godt nytt år til deg!
    Velkomen heim til vintervåren vi leve i no. 10grader i kveld, rart!
    Masse fine bilete.

    klem

    SvarSlett
  6. Du har det så flott på uteplassen, skjønner godt at du liker deg her!
    Vi ligger mer værhardt til, jeg måtte nok tjoret fast alt om jeg hadde prøvd meg på lignende...
    Godt nytt år!! :-)

    SvarSlett
  7. Hei, fineste Anne!

    Vakre og stemningsfulle bilder, som alltid hos deg!
    Hørtes helt herlig ut med et opphold i varmen på denne tiden. Ja, ikke for at det er videre kaldt her i Norge, men fordi det gjør seg meg lyset, solen og lette klær i varmen. Gleder meg over å se at det blir bittelitt lysere for hver dag som går her hjemme, så blir det også lettere å ta fine bilder innendørs, også.

    Ha en glad onsdag, du gode!
    God klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  8. Åhhh så fina bilder!
    Önskar dej en fin fortsättning på det nya året
    Kramar Kathrine

    SvarSlett
  9. Ikke rart du er glad i den uteplassen. helt herlig og nydelig. Flinke du.
    Klem

    SvarSlett
  10. Godt nyttår, Anne!!
    Så koselig i utestuen din. Er bildene virkelig tatt nå?
    Jeg har også kost meg med så mange flotte bilder fra kjøkkenet ditt, beundret kransen laget på en sykkelfelg (!), og de nydelige til og fra kort, etc. Du er så flink og inspirerer i bøtter og spann!
    Jeg har ikke vært en god bloggvenninne i høst. Det er vanskelig å rekke alt. Men jeg tenker ofte på deg og alt du driver med. Du skriver så koselig og jeg gleder meg til dine videre innlegg.
    Ha det så godt, Anne.
    Varm klem fra Hjørdis

    SvarSlett