Inspirasjon

søndag 29. september 2013

Hverdagslykke....


Å ha fri en helt vanlig hverdag
og så bli invitert på lunsj -
Det er hverdagslykke!


Jeg fikk lov å ta bilder slik at dere kan få bli med meg
på oppdagelsesreise i dette spennende huset!

Overalt finnes det små stilleben 
som kan få enhver interiørglad til å smile...










Hage som fra bestemors tid..




Enkel men vakker kunst..





Mange ting krever orden om det ikke skal virke rotete.
Her har ting og tang hver sin plass..




Gammelt vindu som pynt..













Denne karen forelsket jeg meg hodestups i :)









Den røde avdelingen....
































Og den blå :)







































Og hva er vel vakrere å pynte med på et høstbord enn rognebær?













TAKK for følget
og en fin ny uke ønsker jeg dere alle!
KLEM
fra Anne på landet.



17 kommentarer:

  1. Her var det masse fint å se på. Forelsket meg i de røde lubne koppene jeg da.
    Klemz

    SvarSlett
  2. Velkommen tilbake min venn og tak for flott innlegg
    klem til deg

    SvarSlett
  3. HEI PÅ DEG ANNE:)
    SÅ FIN HEIM
    MASSE KOS
    TAKK FOR TITTEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Kjempekoselige bilder :) Håper at du har det bra og veldig hyggelig å lese inne hos deg :)) Kos deg i dag :)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  5. Her var det mange fine ting !
    Koseleg hus.

    Fin dag frå Anne-Mari

    SvarSlett
  6. Aha, jag känner igen dukningen så jag vet var
    du varit. Roligt och se dina bilder.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  7. Fel, jag vet inte var du varit, men jag vet
    vem som mer var där. Nu blev det rätt.
    Kramar/AM

    SvarSlett
  8. Her var det koselig! Fikk veldig lyst på lunsj der, jeg også. Mange gode tips, spesielt til fjellhytta!

    Gleder meg til neste innslag!

    Takk for titten til både deg og Huseier fra Lisa.

    SvarSlett
  9. Her var det koselig! Fikk veldig lyst på lunsj der, jeg også. Mange gode tips, spesielt til fjellhytta!

    Gleder meg til neste innslag!

    Takk for titten til både deg og Huseier fra Lisa.

    SvarSlett
  10. Men! Ojojoj så mycket fint! Vilket vackert hem! Roligt att få se!
    Tack för dom bilderna.

    Önskar dig en fin vecka
    Kram Anncathrine

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder og så mange koselige saker!
    Ja dette var koooselig Anne :)

    SvarSlett
  12. Sååå koselig hos S! Hun vet å gjøre det koselig. Heldige dere som har vært på tur på hennes flotte plass. Nydelige bilder og herlige stilleben.

    God helg til deg, Anne!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  13. Koselige bilder, mye vakkert å hvile øynene på!
    God helg! :-)

    SvarSlett