Inspirasjon

fredag 21. juni 2013

Oliventre...

Er så vakkert!
Men å få dem til å overvintre - det klarer jeg ikke!
ikke veeeldig begeistret for kunstige blomster,
men nå har jeg jukset litt ;)

 Pjusk og ikke tegn til liv..





 Da knep jeg av toppen...







Beholdt stammen og potta med jord..



 Fant en liten rørstump..






Kjøpte et lite kunstig oliventre...
( Det ser høyt ut, men det var det ikke:)




 Fylte lim fra limpistolen mellom..






 Og nytt oliventre så dagens lys;)
(Jeg limte et grønt blad rundt metallrøret)



Selvsagt selger de store ferdige kunstige oliventrær, men de er kostbare.
Har du ikke et gammelt tre, kan du finne en stamme fra et tre i skogen å gjøre det samme. Det har jeg også gjort. Jeg har kjøpt dette oliventreet hos GH interiør på Os.
TAKK 
for besøket og fin kreativ helg til dere alle.
Klem,klem!

5 kommentarer:

  1. HEI PÅ DEG SØTE ANNE:)
    DU FINNER PÅ DET DU
    LEKKERT OG LURT
    NYT HELGEN KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Hei Anne på denne nest lyseste dagen!! Alt du får til!! Du gir alltid god inspirasjon!

    Ferie fom i dag. Fjellhytta i morgen med rømmegrøt mandag og til sommerhytta tirsdag. Nydelig.

    God sommer! Gleder meg til dine innspill!

    Ferieklem fra Lisa!

    SvarSlett
  3. Hallo Anne Panne!!
    Bare innom med en god klem og for å ønske deg en flott St.Hans :))
    Kjempelurt det du gjorde med oliven treet!

    Vi knottes!

    Smiiil og ja....klem
    Camilla;))

    SvarSlett
  4. Dette ble da topp. helt bekymringsløst.
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei Anne på denne nest lyseste dagen!! Alt du får til!! Du gir alltid god inspirasjon!
    oversized king bedspread
    bedspreads king size lightweight

    SvarSlett