Inspirasjon

søndag 24. februar 2013

Fin orkidè og god te :)


Jeg synes orkideèr er vakre blomster.
MEN, bare når de blomstrer...
De er ikke så pene i "hvileperioden" sin.
Men så vet vi jo det da, at holder vi ut, 
gleder de oss med de vakreste blomster igjen om en stund.
I
mellomtiden, kan vi jukse litt...


Ikke spesielt vakker..

Men....

En kunstig stilk med blomster ,
kjøpt hos GH interiør, Os
..






 Stikkes ned i jorden og festes til pinnen.
 Så er den nesten like pen, mens den venter på ny blomst;)



TE..

Den beste teen, blir det som kjent utav løs te...
Men styr blir det med sil og ting og tang.
Rivièra Maison,
kom nylig med denne koppen
som vi selger på GH interiør, Os




Alt i ett.
Kopp, sil og lokk..




Te, sitron og det en ønsker i silen,
hell på kokende vann..




Så har en lokket til å sette silen  når teen er ferdig trukket..




Varm te ute i det fri...




Varme klær, så kjennes det godt å være ute..




GOD ny uke til dere alle :)

7 kommentarer:

  1. Lure ideer hos deg....både med koppen og blomsten :)
    Et flott bilde av deg også.
    Ønsker deg en fin dag Anne
    Klem til deg fra meg

    SvarSlett
  2. Noen smarte saker du viser! Her gikk to orkideer i bosset i går...for jeg klarer ikke se på de :) Men med en slik kan de jo få lengre liv også hos meg :)
    Tekoppen var jo genial :)
    Ha en fin dag i solen!

    SvarSlett
  3. Så smart du er som satte en kunstig orkide i lag med den i hvileperioden. Skulle ha tenkt på det før jeg kastet min som så så trasig ut der den sto :/
    Jaja, får huske på det neste gang :)

    Ønsker deg en fin uke
    KLem

    SvarSlett
  4. HALLO HERLIGE ANNE:)
    SÅ MASSE FINE BILDER
    OG GODE TIPS SOM VANLIGT
    NYT UKEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. Kjekk tekopp. Jeg har også en sånn jukse orkide. God uke til deg også. Koselig solplass.
    Klem

    SvarSlett
  6. Du er en mester på detaljer . liker sidene dine Anne. !

    Anette

    SvarSlett
  7. Fiffigt med orkidén, jag brukar gömma
    mina bakom makens dator! Han ger dom vatten
    ibland, vilket jag skulle glömma.
    Te är min favoritdryck, dricker inte alls så
    mycket kaffe längre. Jättefin kopp och jättefin
    bild på dig och vovven i solväggen.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett