Inspirasjon

fredag 7. september 2012

Mååååå..



Ja, mååååå.. jeg slutte med lette skjørt og sandaler?
Tynne bluser, bare bein og korte bukser?
Er sommeren virkelig over?
Søren, søren!
Men okay, da får jeg jo bare ønske høsten hjertelig velkommen da :)
( Livet er altfor kort til å ergre seg lenge over små ting ;).
Og hva er vel bedre enn å innvitere en god venninne på litt mat, masse prat og vin? På en hverdag til og med?
Rognebærtrærne står på sitt vakreste nå og må vel være den enkleste måte og pynte et bord med..
VELKOMMEN til bords da:)





Høyt henger de og sure men vakre er de!














Lite tips: Velger du en sterk farge som dette, la den gå igjen litt mer enn bare på bordet.




Har dine zinkhus også nesten rustet bort? Gi dem en omgang med spraymaling:)




















Da venninnen min kom og hadde denne vinen med, trodde jeg nesten hun hadde tittet inn vinduet før hun gikk på polet. Opptatt av detaljer,  jeg? neeeeeeii - okay bittelitt da:)

 Da springer jeg på jobb og ønsker dere alle en flott helg!
Neste gang vil jeg vise dere bilder fra siste store boligstyling jeg gjorde nå i uken.
GOD rognebærsklem fra meg;)

13 kommentarer:

  1. Årstiden har virkelig sin skjerm.

    Bente

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Så flotte rognebær bilder. Du har en koselig stue med mange søte detaljer.
    Ønsker deg en riktig god helg.
    Klem fra Ann-Jorun, fiksemalla

    SvarSlett
  3. GOD MORGEN SKJØNNE ANNE :)
    SÅ FINT DU PYNTER !
    ROGNEBÆRENE ER SÅÅÅ FLOTTE !
    KVALITETSTID MED VENNER ER GULL VERT:)
    GLEDER MEG TIL Å SE NESTE INNLEGG !
    ØNSKER DEG EN FIN FREDAG:)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  4. Hei du søte RognebærAnnepålandet!!!
    Åååå dette var inspirasjon i massevis...og JA!Så enig at fargen må
    gå igjen andre steder og!
    Jeg blir lettere hysrerisk om jeg ikke har det....ho,ho her har vi stoe bekymringer...hi,hi.
    Men det ER veldig flott med en rød tråd....eller rosa....hi,hi.
    Bordet var lovely som deg!

    God god helg du flinke!

    "Smileblunkerognebærnesefjes" fra meg som forsatt er "dett og rød på nesa"
    Ikke noe "date"fjes her nei...men så er jeg jo heldigvis gift...hi,hi.

    SvarSlett
  5. Må må må må må må skynde meg å gå gå gå gå gå gå ut å plukke rognebær. Et aldeles nydelig dekket bord, som alltid hos deg min venn. Vi må snart gjøre alvor av den lunsjen hos meg, hvilke dager passer for deg?? Nå skal jg hive meg rundt her å male andre strøk på lister og karmer. Det blir såååå fint.

    God helg skjønne Annepanne

    SvarSlett
  6. Hei på deg !

    Nydelige bilder av ett flott dekket bord.
    Må nok hente inn noe jeg også
    Fin helg til deg
    Klem

    SvarSlett
  7. Åh så fint dekket...koselig og høstlig!
    Er ikke helt i høstmodus ennå jeg heller , tviholder på siste rest av sommeren....
    Nydelig med pynt av rognebær. og takk for tipset. Har ikke tenkt slik, men skjønner at det gir effekt :)

    Ønsker deg en fin helg Anne

    SvarSlett
  8. Dette var virkelig en nytelse for øyet.
    Vi kommer jo ikke utenom, så det er bare å ta høsten inn.

    God helg.
    Klem Inger

    SvarSlett
  9. Takk for en nydelig kveld, for både øye og sjel!! Den ga meg den energien jeg trengte!

    Gode venner er gull verdt! Du er helt unik!

    God helg Anne....

    Klem fra meg

    SvarSlett
  10. Så nydelig Anne!Heldige venninnen som fikk komme til ett så nydelig dekket bord:)Håper du meldte deg på NIB sin utfordring med dette:)

    Fin helg til deg.

    -Jeanette-

    SvarSlett
  11. Ååå dette var kos Anne :))
    Sikker på det var kjekt med venninne besøk ♥

    Takk for at du stakk innom søte :)

    Benteklemmmmm

    SvarSlett
  12. Mysigt och bjuda in både hösten och väninnan,
    jättefint och pynta med rönnbär. Orange är en
    härlig höstfärg. Och tack snälla för din
    kommentar, du är bra på och läsa mellan raderna.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  13. SÅ FINT MED ROGNEBÆRS-PYNTING;) FIKK LYST TIL Å PYNTE LITT MED DE LEKRE BÆRA JEG OGSÅ. OG VENNINNE-KOS, JA DET ER BARE SÅ HYGGELIG.HAR AKKURAT LAGET HELE 3 BLOGGINNLEGG OM MIN VENNINNE-HELG PÅ UVDAL;)DET ER JO SÅ MANGE FINE OPPLEVELSER. HA EN FIN SØNDAG!

    SvarSlett