Inspirasjon

tirsdag 17. april 2012

Travle, men gode tider..



Ja, det er slik jeg føler det for tiden..
Hvem det er som har sagt at døgnet kun skal ha 24 timer, ja han eller henne kunne jeg tenkt meg å ta en diskusjon med altså!
Iallefall er det for lite for meg om dagen, hihi..


Jeg holder på å sy ny kjole (av en gardin :o) som jeg skal bruke på fest på lørdag.


Det er faste jobbedager på interiørbutikken,


Jeg vil være med familien min innimellom..


Det er stylingsoppdrag så det holder ( nest siste oppdrag jeg gjorde, pryder første sida i Eiendomsmegler Vest avisa denne uken :o) 


 OG - i dag har lokalavisa vært på besøk i kurslokalene mine.
De skal lage reportasje om meg i lørdagsavisa...
Nettavisa her på Os gjorde det samme i desember og jeg ser jo nytten av det.
Det er gratisreklame som en bare må takke for å få .
Men - uvant er det å skulle snakke om seg selv opp og ned og i mente..
Heldigvis er jeg blitt tøffere med årene...
Alle dere unge - GLED dere til dere blir 50, for da altså - da tør en det meste! ( ler)...


Det var utrolig nok sol her i dag og selv om det var is og frost på bakken, lot jeg som om det var sommer og dekket på til journalisten ute...Hun var en tøffing og påstod at det var deilig å drikke kaffe i ute i hagen min... :o)


Sjokoladekake med myyyyyk kjerne, pyntet med små fioler  og
sitron melisse. Tilbehør : vanlije kesam og friske jordbær..



Husker der alle de nydelige hekle og hardangersøms bordene jeg fikk?
Jeg har sydd mange puter av dem! Det må jeg vise senere en gang..

Lavendel er plantet i potter og kar...
Kjøkkenet i formiddagssol..

DA vil jeg ønske TO!! nye følgere velkommen og en fin uke videre til alle mine bloggevenner.
KLEM fra Anne på landet.

22 kommentarer:

  1. Så kjekt da! Sikkert lenge for deg å vente helt til lørdag;) Og det er nok ikke alltid jonalistene får så fin servering;)

    SvarSlett
  2. Så bra :))Gratulerer med repotasjen :)
    Du har jo der så flott :))
    Nydelige bilder ♥

    Klem klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med reportasjen da !!!
    Høres ut som du har det litt hektisk, men det er utrolig så mye en for gjort da :)
    Bare husk på å trekke pusten innimellom :)
    Sikkert kaldt, men også koselig med vin i solveggen i april :)))
    Putene ser herlige ut, flinke kreative deg !!

    Ønsker deg en riktig god natt
    Klem Heidi

    SvarSlett
  4. Så kjekt at noen lager reportasje. Gratulerer med det. Ja, april er alltid hektisk, men vi komme nok gjennom det ....i år òg !! Eg har skrive ei lang liste ....og det er så godt når eg kan stryke ut ting som er gjort på den. Lista haR IKKJE blitt mindre i løpet av uka, men eg veit at innen april er ferdig så har den blitt mye kortere (det er den nødt til å bli !!!!) Koselige bilder hos deg, både ute og inne !
    Ha ein flott dag!

    SvarSlett
  5. Så artig med reportasje i avisa! Det ser såå koselig ut rundt deg, og kaffe i hagen høres eksotisk ut, fra her jeg sitter med mye snø på plena:)
    Husk og ta pauser og kos deg masse! Klem fra mæ;)

    SvarSlett
  6. Så spennende Anne! Det er bare å kjøre på så det ryker! :)) Takk for tips om det å bli 50. Har noen år igjen men prøver allerede å bli tøffere for hver dag. Ikke noe vits i å sitte å anger på alt man ikke gjorde. Ha en fin dag og håper reportasjen ble fin!

    SvarSlett
  7. Så kjekt med reportasje da....god reklame som du fortjener!!
    Sikker på de trivdes i dine omgivelser :)
    Ser ut som sommeromgivelser nesten...

    Nå er jeg på jakt etter et slikt spisebord med lekre ben......får vel være tålmodig og du får rope ut om du ser et :)

    ha en fin dag....og ta deg tid til en pust i bakken innimellom :)

    SvarSlett
  8. Utrolig så mye spennende som skjer hos deg for tida! Lykke til med alt. Jeg falt SÅNN for det herlige kjøkkenet ditt. Så landlig og vakkert. Skjønne bilder!

    SvarSlett
  9. så flotte bilder og flott blogg. Lykke til med repotasjen. Oppskrift på kaka hadde vi satt pris på. :)

    SvarSlett
  10. Så gøy, du må ta med avisen på fredag så jeg får se den. :) Den kaken så vidunderlig ut forresten. Jeg trenger vel ikke kommentere kjøkken og hage?? Du vet jo hva jeg synes om dette fra før, jeg er jo totalt forelsket i hele huset ditt inkludert alle uteområder.

    Stooor klem fra meg

    SvarSlett
  11. utrolig flotte bilder du har å by på! virkelig spennende å studere... tenker døgnet har for få timer, særlig for aktive damer som deg! spennende med repotasje i avisa, det gir jo også markedføring...
    ha en superfin dag, klem,magny

    SvarSlett
  12. Så bra du har mye og gjøre:)
    Høres ut som morsomme ting, hihi...
    Så gøy med reportasje ♥

    HA en fin fin dag!

    SvarSlett
  13. Du er bare så inspirerende Anne, håper det blir litt tid til kursing hos deg til høsten. Du har det så fint både inne og ute, foreløpig koser jeg meg med dine bilder og din kreativitet og håper at det blir litt roligere dager når det jeg har startet er avsluttet igjen.

    klem fra
    Monica

    SvarSlett
  14. Mye spennende som skjer hos deg,kreativ dame
    du skjønner jeg. :) Lekkert kjøkken du har
    wow det var herlig.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  15. Hei Anne :)

    Tusen takk for hilsen på min blogg.
    og så ser jeg du bor på Os. Der bor kjæresten min og, så der er jeg masse. Veldig koselig der.

    Gleder meg til å følge deg Anne.
    Har du butikk eller noe sånt?
    Holder kurs ser jeg..
    Du er hvertfall veldig flink. Blir inspiret her ja...

    Klemmer fra Margareth:)

    SvarSlett
  16. Herlege bilete som osar vår/sommar!

    Lykke til!!

    SvarSlett
  17. Hei.
    Så nydelig hos deg,her skal jeg komme innom ofte...!

    Ønsker deg en vidunderlig torsdag.

    Beste hilsen Camilla

    SvarSlett
  18. Det händer mycket hos dig nu, och mitt i allt
    syr du en klänning. Den hoppas vi ju såklart
    få se dig klädd i på lördag. Så fint med lavendel
    i krukor också.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  19. Hei på deg!

    Det er flotte inspirende bilder du viser her......
    Og flott med repotasje på lørdag .....gleder meg til avisen kommer.
    Vi snakkes på mandag ....

    ha en fin kveld

    Klem til deg

    SvarSlett
  20. Så spennende, du kan gjerne føle deg beæret! Håper du kan legge ut link, så vi kan lese om deg...er sikker på at det blir en utrolig flott reportasje! Gleder meg også til å se både kjole og puter du har sydd!
    Ha en riktig koselig torsdagskveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  21. Så gøy :)
    Du har det så fint og det synes godt at dette kan du!
    Tusen takk for gode råd, det setter jeg stor pris på :):)
    Du har helt rett, det var det jeg savnet.Jeg har grublet å grublet på den hyllen leeenge! Så det var utrolig deilig at du ga meg nøkkelen. :)
    Nå skal jeg forandre litt på hylla i helgen. :)

    Klem til deg

    SvarSlett
  22. Det er en sann fryd å se på bildene dine. Du gjør det så koselig rundt deg! For en deilig krok av hagen du har pyntet opp til hagekaffen. Der skulle jeg gjerne ha vøri:-) Tenker det ble en flott reportasje.
    April er en travel måned. Jeg får ikke tid til blogging for tiden. Du rekker visst det meste:-)

    Jeg ønsker deg en flott helg, Anne!!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett