Inspirasjon

torsdag 26. april 2012

KLAR TALE...

JA, klar tale fikk jeg av en kjær venninne i går.
Du kan ikke skrive på bloggen at du
" holder på å sy en kjole av en gardin"
uten å vise det ferdige resultatet!

Hihihi, gode venner er gull :o
SÅ - her er gardinen fra Åhlens , på salg til kr 98.-
DET ble altså min nye kjole på fest  lørdag som var.
Fant et 50talls mønster sist jeg var i Oslo.
Mange innsnitt fremme og bak og svært så figurnær...
Og SELVSAGT hadde jeg strømper med søm bak..





TAKK for besøket og klem fra Anne på landet

10 kommentarer:

  1. wow så flink du er til sy. Kjolen ser kjempeflott ut. Kan tenke meg du var fin i den ja.

    Og sikkert gøy fest og:)

    klart du må vise denne her til oss:)

    klem Margareth

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kjole! Liker veldig godt 50-talls-snittet! Du er virkelig flink til å sy!:-)

    SvarSlett
  3. Oj oj, den var lekker, suuuper lekker Anne :))
    Blir stum av hva du kan !
    Og det du sa om døra er så sant så sant,nå skal jeg lukke og åpne en ny :)
    Veldig bra sagt ♥ Gode MI Anne ♥

    Klemmer Bente

    SvarSlett
  4. ...venner er gull...og du klarer jammen å få gull av gråstein!!
    Forstå meg rett...denne kjolen var super-nydelig...du er enorm!
    Kjolen fikk du sikkert mange gode kommentarer om i selskapet, formoder jeg!
    Ha ei fortsatt god uke og helg.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. Wow lekker, lekker, lekker... Den var du nok rålekker i. :) Jeg er på kjolejakt for tiden, ønsker meg en kjole til den store festen. Må nok snakke med deg om det, istedenfor å gå på "wild goose chaise" i all verdens butikker.

    Stoor klem til deg skjønne Annemoren.

    SvarSlett
  6. Jeg gir meg ende over ..hva du får til !
    Lekkert !
    Jammen godt at du viste den fram..
    god klem til Anne fra Anne .. og en riktig fin helg til deg.

    SvarSlett
  7. Så flink du er! Virkelig nydelig kjole!! Herlig stoff du har brukt også. Mamma og søsteren min sydde brudekjole til meg for noen år siden. Da brukte vi også et gardinstoff. Den ble nydelig!

    SvarSlett
  8. Så snygg! Du har bra öga för och använda
    oväntade tyger, blir fantastiskt fint allt
    du syr.
    Ha en skön helg
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  9. Hei.
    Den kjolen var virkelig stilig!
    Så heldig du er som kan sy....og så finne så billig stoff
    og ingen som har make!

    God lørdag ønskes deg.
    Klem fra meg;)

    SvarSlett