Inspirasjon

lørdag 10. september 2011

Sterke kvinner..

Jeg er svak for sterke kvinner..

Det er mange måter å være sterk på.
I dag vil jeg reklamere litt for en sterk kvinne.
Hun har slitt med vektproblemer så lenge at hun nå går til det store skrittet - å gjennomføre en slankeoperasjon.I denne forbindelse, har hun laget en blogg som hun skal oppdatere på veien til sitt nye slanke liv..
Alle som selv har slitt med slanking,som lurer på hva en slik operasjon innebærer,eller om noen bare vil være med å oppmuntre henne og heie henne frem til målet..besøk henne her:
Den aller siste slankekur

 

Å være sterk

Å være sterk er ikke
- å løpe raskest
- å hoppe lengst
- eller å løfte tyngst.
.
Å være sterk er ikke
- alltid å vinne
- alltid å ha rett
- eller alltid vite best.
.
Å være sterk er
- å se lyset når det er som mørkest
- slåss for noe man tror på selvom man ikke har krefter igjen
- se sannheten i øynene selvom den ofte er hard.
                                                              Ukjent.

Skål, alle kvinner for styrken som bor i hver eneste en av oss! Jeg har mange kallenavn. Annepøne, er ett av dem. I går fikk jeg en flaske Hannepøne vin, med hønekort fra en skjønn venninne. Nå er min gode datter kommet hjem.I kveld skal hun hjelpe meg å lage lage kursplan for høsten.I morgen legger jeg den ut, sammen med bilder fra kurslokalene mine.KLEM,KLEM!
 

11 kommentarer:

  1. Flotte ord og så sanne. :) Jeg skal titte innom din venninnes blogg. Nå er jeg spent på kursplanen din. :)

    Fortsatt god helg til deg.

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Fine ord. :)
    Spennende å se kursplanen din. :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei..

    Viktig tema og fine ord du setter på dagsorden!
    Kursplan høres spennende ut, gleder meg til å se den... ha en fin helg videre, stor klem

    SvarSlett
  4. Så sant,så sant... :)Takk for hyggelig kommentar hos,meg, har alt å si hvordan man sier ting på:)Herlig gave du har fått da,kos deg med den.Blir spennende med fler bilder fra kurslokalene!

    Ønsker deg en fin kveld.

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  5. Du er god du! :)
    Har skikkelig nedtelling her jeg. Mandag morgen reiser jeg til Voss. Tirsdag morgen er det operasjon ;)
    Klem

    SvarSlett
  6. Så sant, så sant!
    Lykke til med kursplanen, spennende tider!
    Her er det øspøsende søndag, men det innbyr jo til masse inneaktivitet. Ha ein flott søndag. klem.

    SvarSlett
  7. Lykke til denne sterke kvinnen!Og lykke til deg som er så god og omtenksom:)Lykke til med kursplanen!klem kathrin

    SvarSlett
  8. Sanne ord!!

    Lykke til med kursplanen....gleder meg til å se :o)

    ha en fin søndag...i øs pøs !

    SvarSlett
  9. Tøff dame, og lykke til til henne:) Spent på kursplanen din, håper jeg får klemt inn noen timer innimellom turnusjobbingen. Ønsker deg en fin søndag:)

    SvarSlett
  10. Hei Anne!
    Jeg likte veldig godt dikt av en ukjent, men veldig sanne ord! Virkelig noe å ta med seg! Det høres tøft ut med den aller siste slankekuren, og jeg håper det går bra med henne fremover!

    Skulle gjerne gått på kurs, men jeg bor nok for langt unna!

    Med ønske om en fin uke!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  11. Fine ord. :)

    Ønsker din venninne lykke til!

    AW

    SvarSlett