Inspirasjon

onsdag 10. august 2011

Sommer i fjellet...

 

 


 Kjære gode bloggevenner!
Jeg ser til min store glede at jeg får stadig nye følgere og beøsøkstallet stiger... :o)
Jeg er så kry og sier hjertelig velkommen til nye følgere!
I dag viser jeg bilder fra min søster og svoger sin hytte på fjellet.
Der hersker en slik ro at det er sjelebot og komme på besøk der..

Her i heimen jobber vi i alle ender og i hvert ledige minutt.
Planen er å ha hageleiligheten/ kurslokalene mine, klar til 1.september.
Det blir så fiiiiiint :)
Nå går jeg bare rundt og  kommer med fornøyde sukk innimellom.
Den stakkars mannen min får litt å bryne seg på.
Stadig nye ting dukker opp i denne kvinnen sitt hode..
Da en venninne skiftet ut sine eldgamle vinduer i huset sitt, måtte jeg tigge om vi ikke kunne ta vare på to av dem..
Og nå - står de her , klare for mine påfunn..
Vent og se ;o)

 Gleder meg til å vise dere!
i mellom tiden - NYT LIVET !!
( En skal ta vare på seg selv så lenge en har en!)

Klem fra en som lever i alle ender, men prøver å være snill :o)
KLEM fra Anne !




13 kommentarer:

  1. Gode og fornuftige ord, Anne!

    Eg gler meg og er veldig spent på kva som kjem til å skje framover i dei kurslokala dine... :)

    Eg måtte låne idèen din om eit eige innlegg frå vakre Rosendal..... Håpar du syns det var ok ;)

    Klem frå naboen!

    SvarSlett
  2. Fine ord fra deg!

    Gleder meg også til kurslokalene dine er ferdig......
    Nydelige bilder der en godt kan nyte livet....

    Ha en fin morgendag
    Klem til deg

    SvarSlett
  3. Ser ut som et nydelig sted dette...et godt sted å lade batteriene :o)
    gleder meg til å se kurslokalene!!

    SvarSlett
  4. Hei og hopp Anne!!!
    Ser du har mange prosjekter på gang! Så deilig!!
    Koselig å se at du fortsatt følger bloggen min!!!
    Mange klemmer fra Lena

    SvarSlett
  5. Sikke et dejligt sted, du viser. Skønt at tage sådan et sted hen og få ny energi.

    Jeg så dine smukke gårdiner i et tidligere indlæg. de var blevet flotte.

    God arbejdslyst med dine lokaler. Hvad skal du undervise i?

    SvarSlett
  6. Vilket härligt ställe din syster bor på under sommaren, underbart och ha stuga i fjällen. Så fina bilder du tagit, sparken var så fin där mot vattnet. Ska bli roligt och se vad du hittar på med fönstren också.
    Ha en skön dag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  7. For noen fantastiske bilder!
    Der så det jammen godt ut og være ja;))
    Så stas med kurslokaler da, det blir gøy!

    Ha en fin torsdag ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder du presenterer! Guri, du er heldig som snart har kurslokalet/Hageleiligheten ferdig, er ikke i tvil om at det blir flott.
    Ønsker deg ei fantastisk, innholdsrik og koselig helg, ja, for du skulle ha ei feiring ikke sant?
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  9. Å, der så det herlig ut. Må være en ypperlig plass å lade batteriene på.

    Gleder meg til å se hvordan du får det i kurslokalene etterhvert.

    Ønsker deg en strålende flott helg, klem.

    SvarSlett
  10. Å være på slike steder er balsam for sjelen. Nydelige bilder, likte godt det med sparken som det ser ut som om noen har glemt å ta inn forrige vinter. :)
    Gleder meg veldig til å se kurslokalene. :)

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  11. ser herlig ut... vakre bilder!!
    deilig å komme bort fra hverdagens travelhet, kose dere!!
    klem fra magny

    SvarSlett
  12. Hei Anne, kloke ord ღ
    .. og nydelige bilder du viser
    her - ser så fredelig og rolig
    ut her, vakkert... Gleder meg
    til å titte innom igjen ღ
    Ønsker deg en fortsatt strålende
    søndag, klem fra Mette

    SvarSlett
  13. Grattis med dagen Anne!!!

    Klem fra Lena

    SvarSlett