Inspirasjon

søndag 5. juni 2011

Nostalgi..

fågel blå , http://fagel-blabutik.blogspot.com/ er en svensk nettbutikk som selger de vakreste gamle håndarbeider og andre skatter..Jeg fant en nattkjole og et putevar til min datter der.Hennes bokstav var brodert inn og i helgen da hun kom hjem for å få litt omsorg mens hun leser til eksamen, lå dette klart på rommet hennes! Heldigvis for meg, så elsker hun slike ting og sov godt i den gamle, vakre nattkjolen...Romatikken lenge leve...tralla lalla la:o)

Klikk på bildet om du ønsker det større..


                   Oldemoren min smiler så lurt på bildet - tror hun liker at vi tar vare på gamle ting;oTakk for koselige kommentarer og besøk på bloggen min! KLEM til alle!

8 kommentarer:

  1. Gokväll!
    Åhh så rart du skriver om mej!!!!
    så glad jag blir!!!!!
    Åh så fint sakerna passar in hos dej!
    Hoppas din dotter blir glad!
    Ha en fin Fortsättning på Helgen!

    Många Kramar Kathrine
    Fågel Blå

    SvarSlett
  2. Nydelige gamle tekstiler Anne!
    Kjekt at du har oppdaget Fågel Blå du også.....har handlet litt hos henne....så mye fristende!!
    Ha fortsatt god bedring....og en fin ny uke :o)

    SvarSlett
  3. Ja, romantikk må til. :)Så koselig å overraske henne med en så fin nattkjole og pute. Nydelig var det. Takk for gode ord hos meg. Det gleder. :)

    SvarSlett
  4. Nydelige fine ting......heldig er din datter....
    og du har nok sådd noen små korn der.

    Håper du er veldig på bedringens vei og har nytt sommer helgen.....ha en fin ukestart og jippi mandag og fridag i morgen

    Klem til deg

    SvarSlett
  5. Å takk for det mami, skal bli godt å bli ferdig no :)

    Og ja, jeg er heldig som kommer hjem til koselig overraskelser som det der! :)
    Stor klem fra ei som gleder seg (p)sykt til ferie (hurra for lese-humor)

    SvarSlett
  6. Så nydelige tekstiler ♥
    Og så koselig for datteren din;)
    Takk for hyggelige ord hos meg;))

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Katherine säljer så mycket fint, det nattlinnet är så vackert. Så roligt för dottern att det passade, kan tänka mig att hon sov gott.
    Ha en fin måndag
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  8. så utroolig vakkert... !!
    fågel blå har en skjønn blog også..
    klem,magny

    SvarSlett