Inspirasjon

mandag 30. mai 2011

PAUSE..

Favorittstolen trengte sårt litt omsorg..

Pause , fra aktiviteter som jobb, blogg osv. blir det på meg en stund fra i dag.Jeg skal inn på Haukeland syjehus og ta en liten operasjon i det ene kragebeinet.Nå har jeg stått på den siste tiden og forberedt meg til baaaare å slappe av.Ikke lett for en som har lopper blodet,(:o) men nå blir jeg tvungen.Godstolen er trukket om og jeg gleder meg til å sitte der og lese... Den hvite puten sydde jeg i går kveld/natt ;). Monogrammet kommer fra "pearls of Zelma".En skjønn svensk dame som syr på bestilling! Jeg har også bestilt flere som jeg skal felle inn i liftgardiner nede i kurslokalene mine.Kreativiteten blomstrer, men som sagt - nå blir det rolige dager på denne dama!.Gleder meg til å følge med på deres blogger ihvertfall, selv om jeg ikke kan skrive noe selv:o)


Ha det godt alle sammen og så gleder jeg meg til å komme sterkt tilbake:o) KLEM;KLEM!

13 kommentarer:

  1. Stolen ble kjempeflott og puten aldeles nydelig. Lykke til med operasjonen og god bedring.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  2. Flott stol og lekker pute !
    Du får ha lykke til med operasjonen og rekreasjonen. Håper du kommer deg raskt.
    Ha det bra så lenge.
    Stor klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  3. Åååå så flott stolen ble....og puten likeså
    Kan du sende meg en mail adr på tlf så jeg kan sende deg mail

    Lykke til igjen og håper du kommer deg raskt
    Nyte solen som er lovet i slukken av uken

    Klem til deg

    SvarSlett
  4. Stolen og puta ble lekker, så du vil kunne sitte i flotte omgivelser;)
    Lykke til!!
    klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Stolen blei kjempefin og puta også. Lykke til og god bedring. Klem fra meg.

    SvarSlett
  6. Hei :)
    Nydelig stol og pute :)
    Lykke til med operasjonen og god bedring! :)
    Klem

    SvarSlett
  7. Herlig godstol!
    Lykke til med operasjon, og god bedring!

    - kanskje det faktisk blir godt å få "tvangsslappe av" litt?!? Virkar som om du har nokre jern i ilden ellers ;)

    Gler meg til du kjem tilbake med koselige, flotte og ikkje minst inspirerande innlegg!

    Anne Sol :)

    SvarSlett
  8. Lykke til meg operasjonen!Kommer til å savne de de fine innleggene dine og gleder meg til du begynner å skrive igjen:)

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  9. Hoppas din operation gått bra och att du snart är hemma igen. Så fint monogram du köpt av Agneta, hon broderar dom ljuvligaste saker. Ska allt ta en tur till henne snart.
    Krya på dig och var rädd om dig
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  10. Så vakre bilder!!! Lykke til med operasjonen og god bedring til deg:o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  11. Stolen ble kjempefint...en flott stoff!
    Og puten ....bare nydelig :o)
    Lykke til Anne....og håper du har mye godt lesestoff! Ellers får du skrike ut....her er det nok av slikt :o)
    Klem!!

    SvarSlett