Inspirasjon

torsdag 7. april 2011

Putegal ?


Putegal ?
Hvem - jei?
Neiii.....
Okay, bittelitt da :)


Synes det er så koselig å skifte ut puter innimellom.
Med det kan en forandre inntrykket og føle at det blir litt nytt uten at det trenger koste så mye.
Stoffet til den blå blomstrete puta var dyrt!
Men, jeg kjøpte en halv meter og brukte linstoff til bakstykke og vips - ble det to puter til en grei pris:)



Det er sjelden jeg kjøper en pute.Som regel syr eller strikker jeg.
Gammel dongerijakke,en genser,rester av gardinstoff, kjøkkenhåndklær, spisebrikker- mye kan brukes.


Klikk på bildene om du ønsker dem større.





VINTEREN er over,
Våren vil inn
Tina ligger og sover
på den myke puten sin :)

( Søren, hun ville ikke ta øynene igjen på komando,ler..:)


En GOD og myk HELGE puteklem til alle som titter innom bloggen min:)

Og hjertelig velkommen til to nye følgere!
Så kjekt at du har funnet meg og vil følge med Tom Gunnar:)
Og takk til så mange koselige kommentarer,
det er så mange snille folk der ute :)

6 kommentarer:

  1. Hi, hi, nå måtte jeg smile godt! Kjente meg så alt for godt igjen. Her blir også puter skiftet ut stadig vekk. :)

    Du har jo et flott utvalg!

    Ønsker deg en deilig helg, Anne!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  2. Man får aldri for mange puter. ;)
    Tusen takk for gode ord inne hos meg.
    Blir så glad!
    Ha en fin dag. :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Puter får en aldri nok av og mye fint hos deg
    Mange fine hos deg
    Ha en fin helg

    SvarSlett
  4. Her har du sydd i vei du Anne!!
    Kjempeflotte puter du har....og jeg ble jo spesielt begeistret for de blå og hvite :o)
    Tusen takk for en koselig stund i går!!

    Ønsker deg en fin helg :o)

    SvarSlett
  5. Mange flotte puter du har her, puter er bare et must:) Takk for koselig kommentar inne hos meg. Helt greit at du bruker mitt bilde og refererer til min blogg, synes det veldig kjekt at du liker det jeg gjør :)

    SvarSlett
  6. God kveld!Jeg sender deg gjerne fotsmykke og smalltalk men du må gå inn hos meg og se hvordan du gjør det:)Ha en flott kveld..jeg venter på mail:)Klem

    SvarSlett