Inspirasjon

torsdag 28. april 2011

"Ny" kurvstol

Kjære lesere av bloggen min!
Denne uken har jeg fått tre nye følgere- hjertelig velkommen:)
Nå har jeg blogget siden januar og begynner så smått å skjønne hva dette går i.
Forstår foreksempel at mange bloggere oppfordrer sine lesere til å legge igjen en kommentar innimellom.
Kommentarer og besøkstall er en indikasjon på at det er noen som finner innteresse av bloggen og gir på den måten bloggeren inspirasjon til å fortsette :) Men- høye besøkstall sier jo noe det også! At det skulle  være over 10.000 besøk på min blogg på vel tre måneder, hadde ihvertfall jeg aldri trodd!
Jeg er stolt og glad:) I dag vil jeg vise at det går an å male kurvmøbler om en ønsker å fornye dem. Jeg blandet sammen ulike malerester jeg hadde i beige/hvit toner og malte i vei med rulle og kost.Resultatet ser dere her:)
Nå er det helgetur og pc fri for meg til mandag.

Da vil jeg vise et knalltøft kjøkken hvor jeg fikk i oppdrag å sy en sprek gardin:)
ØNSKER DERE ALLE EN GLAD HELG:)
Klem,klem,klem,klem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar