Inspirasjon

onsdag 13. april 2011

Funn i fjæra..


På luftetur med hunden ned til sjøen her om dagen, fant jeg disse plankene..
Glatte, blankskurte og med nydelig patina .





I går kveld fant jeg frem stikksagen for første gang i mitt liv og lagde en tallerkenhylle..
"Litt" skeiv" og "VELDIG" sjarmerende synes jeg selv :)

Jeg synes det er så fint med noe interiør innimellom som ikke er helt perfekt.
Prismelysekrone og "pene" ting, trenger litt kontraster etter min mening..

Jeg har fått spørsmål etter SY retrokurset mitt om jeg liker slike retro klær og tilbehør selv..
Jeg får svare slik:
Jeg er veldig glad i farger, men ganske fargeløs selv.
Trives absolutt best med farger som går ton i ton, ikke for store kontraster.
Men - synes det er fantastisk gøy å holde kurs med mennesker som liker helt andre farger og fasonger enn meg selv.På den måten får jeg jo boltre meg i farger og tifredsstilt det på den måten.

Ha en fin dag alle sammen!
( Klikk på bildene om du ønsker dem større).


















8 kommentarer:

  1. Heisann!!
    Rett og slett...helt imponert!!
    Jammen fikk du det til du....vær stolt av deg selv :o)

    ha en fin fin kveld :)

    SvarSlett
  2. Så flott da....knallfin
    Du er kreativ og flink
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  3. Det var den finaste tallrikshylla jag sett!! Så otroligt bra det blev, du är superduktig på och både hitta fint trä och spika ihop det.
    Det här gjorde du bra!!
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  4. så flink du er!
    riktig flott hylle.
    velkommen på besøk til meg i dronninghuset.blogspot.com,

    hilsen Tove

    SvarSlett
  5. Vakker! Herleg design!
    No er det berre å fortsetje
    å byggje ting!

    Klem E

    SvarSlett
  6. Hei!
    Takk for hyggelig hilsen på bloggen min:) Fin blogg du har også!
    Velkommen til min butikk på Minde, med bybanen går man av på Brann stadion:-)
    Jeg legger meg til som følger på bloggen din !
    Hilsen Sigfrid

    SvarSlett
  7. Kjempefint!Så flink du er:)Nå er pif gaven sendt og du vil snart få en hyggelig overraskelse:)Ha en god dag Anne.Klem fra Kathrin

    SvarSlett
  8. Den var fin !
    Helt enig i at det er fint å blande litt for å få balanse.
    Det er etter min mening da man får det mest personlig og koselig og skaper miljø :)

    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett