Inspirasjon

tirsdag 29. mars 2011

Hus til salgs !





Velkommen til en liten smakebit av
"HUS visningen" vår .


Vi er så heldig og har hatt to hus en tid.
Nå skal vi selge det ene og jeg skal bruke møbler og ting fra dette huset ned i hageleiligheten som vi pusser opp til mine kurslokaler/ syverksted.

Nå har vi snakket med megler og snart kommer fotograf.
Gleder meg til å se de " profesjonelle" bildene av hele huset.
De skal jeg legge ut på bloggen!
Jeg har knipset litt bilder i dag, så dere kan få se noen smakebiter av hva som kommer:O)

HUSET ligger vakkert og solrikt til i vakre NORDMARKA her i Os.

Ha en fin dag alle sammen og takk for besøket alle dere som er innom bloggen min og en ekstra takk til dere som legger igjen så koselige kommentarer:O)

Klem til alle!








Klikk på bildene for å få dem større :O)










8 kommentarer:

  1. Spennende blir dette...gleder meg til å se
    Ha en fin kveld og morgendag
    Hilsen fra Lappeline

    SvarSlett
  2. Neimen.... snille deg!!
    At du tenkte meg på meg .....
    Kikker etter deg når jeg går turen forbi jeg da :o)
    spennende med hussalg og kjempefine bilder!!
    Er det her i omegnen kanskje ??

    Ha en god natt :o)

    SvarSlett
  3. Hei.
    Her var det mange fine bilder !
    Jeg har bladd meg nedover i bloggen din og riktig kost meg.Samtidig var det trist å lese om din lille nevø. Håper optimismen vedvarer og at alt går bra !
    Jeg følger deg videre.....
    Mvh Ingunn

    SvarSlett
  4. Hei Hei Anne!

    For noen lekre bilder. Dette huset blir nok solgt fort..

    Så vakkert ut..

    Lykke til med salget .

    Klem Birte

    ps: krysser også fingrene for din nevø. Sender positive tanker i fleng:-)

    SvarSlett
  5. Ser så härligt ut!
    Fina bilder.

    Vad kul att jag kunde inspirera med flaskorna=))

    Ha en fin dag/Kram Hannis

    SvarSlett
  6. Så spennende!Vi har akkurat fått vårt ut på Finn og skal også selge!Lykke til med hussalg!Fine bilder:)Klem

    SvarSlett
  7. Slik du står på vil nok salget gå flott skal du se. :)

    Kjempekoselige bilder du har tatt hos deg. :)

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  8. Ser ut och vara ett jättefint hus, härlig veranda med fin utsikt. Och så ljust och fint inne, det här kommer ni sälja fort.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett