Inspirasjon

fredag 4. mars 2011

BRUDEKJOLE


Dette er stoff og tilbehør som skal bli til en brudekjole!

Jeg har mange skjønne unge kollegaer.
To av dem skal gifte seg i sommer og har bedt meg om det ærefulle oppdraget å sy kjolene deres.
Vet ikke helt om de selv vet hva de har bedt meg om ,
( jeg er ingen ekspert på sying og har aldri gitt meg ut for å være det heller..).
Men disse to har overbevist meg om at dette vil jeg klare.
Og jeg er jo blitt så vågal på mine gamle dager at jeg har sagt ja, -hi hi :O).
Dette er to jenter som vet hva de vil og har klare tanker om hvordan SIN brudekjole skal være.
Vi har sittet sammen og diskutert og nå begynner jeg altså på den ene..

Og dere som leser bloggen min skal få være med på prosessen!
Jeg skal legge ut bilder etter hvert som kjolen(e) begynner ta form.

Ååååå, jeg grugleder meg :O)
Tenk at jeg skal skape den viktigste kjolen i livet deres...

5 kommentarer:

  1. Ahhhh for ett spennende oppdrag du har fått! Jeg gleder meg til å følge prosessen og se etterhvert som kjolene tar form.
    Jeg er sikker på at begge to får unike og vakre kjoler de med stolthet bærer på den store dagen sin :-)

    Lykke til i arbeidet!

    SvarSlett
  2. Det blir spennende å følge med på, er ikke i tvil om at du klarer dette med glans. Lykke til :-)

    SvarSlett
  3. Tror nok du klarer det du er så flink....blir spennende å følge med....lykke tril
    ha en fin helg
    Hilsen fra meg

    SvarSlett
  4. Tusen takk for oppmuntrende kommentarer!
    Det er en god følelse når noen har tro på en:O)

    SvarSlett
  5. Dette går så bra så! Tenk så utrolig kjekt det må være for damene å få den brudekjolen de har lyst på, må være fantastisk å få det i oppfyllelse. Dette klarer du bare bra, gleder meg til å følge med på prosessen :)

    SvarSlett